Rossopomodoro Trieste

Gluten free restaurant in Trieste
5.0 / 5

based on 3 customer reviews

67 % recommendations

About Rossopomodoro Trieste

At Rossopomodoro Trieste, people with gluten intolerance can experience a piece of Italy!A large selection of pizzas awaits guests at Rossopomodoro Trieste and there are gluten-free variations for people with coeliac disease. For the best experience, people with coeliac disease should call and order in advance. This allows the kitchen team at Rossopomodoro Trieste to make the perfect preparations. There's nothing in the way of enjoying traditional Italian dishes!

1 Photos and videos

3 Reviews

Write a review
  • Profile picture for user

    Perfect place in the city center!

    , by
    recommendation
    Ambience
    Service
    Variety
    Meals
      Separate menu and waiters with a perfect knowledge, delicious pizza and gluten free beer. Well locted in the city center. Will be back!
  • Profile picture for user Annalisa D'anna  club-5a81f992cd96e

    Eccellente pizza senza glutine

    , by
    recommendation
    Ambience
    Service
    Variety
    Meals
      Mi trovo spesso ad andare a Trieste per lavoro e uno dei ristoranti che offre una varietá di patti squisiti della tradizione partenopea è senza dubbio Rossopomodoro Trieste! È come sentirsi a casa. Finalmente nel menù è a disposizione la pizza per celiaci. Non potendo permettermi il lusso di poter mangiare la pizza ";normale";, devo dire, che è eccezionale! La consiglio a tutti, anche a chi vuole provare qualcosa di nuovo :-)
  • Profile picture for user Elena Mariani  club-5a81fa087ba94

    Il locale non è assolutamente attrezzato per i celiaci

    , by
    Ambience
    Service
    Variety
    Meals
      Sono stata a mangiare da Rosso Pomodoro dopo aver letto su questo sito la loro possibilità di accogliere i celiaci....non ho potuto mangiare nulla se non una mozzarella con un po' di prosciutto crudo!!! Il ristorante non era in nessun modo attrezzato per accogliere un celiaco!! Mi è stato detto che si stanno attrezzando in merito e per questo vi chiedo di non inserire nel sito ristoranti che non sono già attivi nel servizio perché è veramente fastidioso trovarsi in una situazione come quella che ho dovuto vivere!!!